.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمايت از مردم و تهديد آقاي وزير ؟
اسكندري وزير جهاد كشاورزي كه درميان وزراي دولت نهم از خصوصيات خاص وگاهآ تعجب بر انگيزي برخوردار است اين بار هم در اقدامي حيرات آور به دليل دفاع مدير جهاد كشاورزي سوادكوه از موضع كشاورزان خسارت ديده محروم در سيل اخير خواستار تكذيب ...
حمايت از مردم  و تهديد آقاي وزير ؟

محمد رضا اسكندري وزير جهاد كشاورزي كه درميان وزراي دولت نهم از خصوصيات خاص وگاهآ تعجب بر انگيزي بر خوردار است اين بار هم در اقدامي حيرات آور به دليل دفاع مدير جهاد كشاورزي شهرستان سوادكوه از موضع كشاورزان خسارت ديده اين شهرستان محروم در سيل اخير خواستار تكذيب واقعيت بيان شده از سوي مدير جهاد كشاورزي شهرستان سوادكوه شده و تهديد كرده است در صورت تكذيب واقعيت بيان شده وي را عزل خواهد كرد. 
در پي درج خبري در تاريخ 22/7/86 در خروجي گروه استانهاي خبرگزاري فارس مبني بر خسارت سيل اخير در سوادكوه كه مدير جهاد كشاورزي آن شهرستان ميزان خسارت وارده به بخش كشاورزي را در سيل 20 مرداد امسال در روستاهاي اين شهرستان 250 ميليون تومان عنوان كرد و تصريح كرده بود: با توجه پيگيري ها ومكاتبات صورت گرفته با مسئولان ذي ربط تاكنون هيچ اعتباري براي جبران خسارت هاي وار شده در سيل سال گذشته وامسال سوادكوه به اين شهرستان اختصاص داده نشده است.
وزير جهاد كشاورزي خواستار برخورد جدي با اين مدير واقعيت گرا شد. همچنين خبرگزاري ايرنا نيز در تاريخ  1/8/86  خبري را  به نقل از مدير جهاد كشاورزي شهرستان سوادكوه  با عنوان (يك مسئول از پرداخت نشدن خسارت حوادث به كشاورزان سوادكوه انتقاد كرد) بر روي خروجي استانهاي خود قرار داد.  خبرنگار ايرنا نيز در اين خبر با اشاره به ميزان خسارتهاي وارده در پي وقوع سيل 20 مرداد امسال در سوادكوه، به تاسيسات و زمين هاي خسارت ديده و تلفات دامي نيز اشاره كرد.
همچنين در اين خبر مدير جهاد كشاورزي با حمايت از موضع كشاورزان محروم ومستضعف شهرستان سواكوه از عدم پرداخت خسارتهاي وارده در سال گذشته وامسال به بخش كشاورزي انتقاد كرد وخواستار تخصيص اعتبار مورد نياز براي جبران خسارتهاي وارده شد. 
در پي درج اين اخبار شوراي اطلاع رساني دولت با پرينت اخبار از خروجي خبرگزاري ها به سرعت موضوع را جهت پيگيري به وزير جهاد كشاورزي ارجاع داد.  وزير محترم جهاد كشاورزي با موضع گيري تند نسبت به سخنان به حق اين مدير جهاد كشاورزي، او را به عزل وبرخورد سازماني تهديد مي كند. 
اين موضع گيري غير كارشناسانه و احساسي آقاي وزير كه خود را حامي ومدافع حقوق مردم و علي الخصوص قشر زحمتكش كشاورز مي داند بسيار تعجب برانگيز است !!!! دولت نهم و آقاي رئيس جمهور كه عدالت، مهرورزي وحمايت از مستضعفان از شعارهاي محوري آنها است و همواره به اجراي اين اصل در خدمت رساني صادقانه به مردم تاكيد مي كنند، بهتر است در اين زمينه نيزآقاي وزير در اين گونه اقدامات خود تجديد نظر جدي را در پيش گيرند و همسو با شعار هاي دولت گام بردارد. 
گزارش ها حاكي از آن است در پي درج اين خبر مدير جهاد كشاورزي شهرستان سودكوه به انتقاد از دولت متهم شده است، اين در حالي است كه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي مكررا در سخنان خود انتقاد سازنده ودلسوزانه را صحيح مي دانند، اما اين طور كه مشخص شد آقاي وزير و مسئولان جهاد كشاورزي حتي طاقت شنيدن يك گلايه ساده كشاورزان محروم كه از زبان مدير جهاد كشاورزي  بيان شده بود را ندارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 آبان 1386
این تازه اولشه.
اقایون داد می زنند ای مردم ما در زمینه گندم خودکفا شدیم،ولی نمی گویند تمام زمینهای کشاورزی مازندران و گیلان در حال نابودیست.
نمی گویند زمینهای کشاورزی تبدیل به باغ کیوی ،پرتقال و ویلا می شود.

کشاورزی که خسارت دیده ام 12 آبان 1386
یکی ازضعف های در کشور عدم پذیرش دیدگاههای انتقادی وعلمی است مدیری توانمند وصادقی چون مهندس خدادادی که برای اخذحقوق کشاورزان محروم منطقه سوادکوه تلاش ارزنده دارند باید مورد حمایت جدیتر دولت عدالت محور قرار گیرند نه انیکه وزیر محترم کشاورزی اینگونه ایشان را تعضعف نمایند
ا.عربی 17 آبان 1386
من یکی از کشاورزان استان هستم خودم درمصلای شهرستان ساری مشکلی داشتم که درهفته دولت اقای وزیرانصافا باحوصله به درددل بنده وهمه کسانی که مشکل داشتن کوش ودستورات لازم رابرای حل مشکلات دادند ودرانجا خدارا شکر کردم که چنین مسئولانی داریم آخر بی انصافی هم حدی دارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.